tillbaka !

Nu är jag tillbaka efter några dagar ! jag har haft fullt upp och inte haft nån tid för att blogga , men nu ska det blir ändring på det !

Igår så baka jag knäck och kola med mina pappa , vi gjorde saffranssockerkaka också.
Jättegott !
Så igår var en riktig hemma dag . va hos moe ett tag också men annars var det bara en slapp dag !
Hade tänkt och plugga men det blev inget av det ! :$

Idag borde jag ha pluggat So ock No och skrivit klart min engelska sak ..
Usch jävla lata åsna jag är ! :O
Inte bra alls! :(
skyller på skilda föräldrar som gör att man måste flytta varje jävla vecka tar upp så mycket tid å det gör så jävla ont å bära väskor  ! usch är riktigt arg .. ni skulle inte vilja prata med mej nu asså !





iaf nu har jag nyss duschat .. och nu ska jag nog ta tag i engelskan och skriva klart den




hörs sen puss !



terese å jag i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0