Måndag

Godmorgon sötnosar!

Idag börjar vi 10 och jag gick upp halv 8 så det är två timmar att fixa sig på, härligt! ;) Är glad idag fast har jävligt ont i ryggen.. har tagit ipren och dricker te.

Idag ska vi städa tror jag.. yaay! Nej men Elin sa att i skulle sluta runt två ändå så vi kan ju inte bara städa det tar väl inte så lång tid? Jaja like if you care.. Iaf efter skolan ska jag och Elin och Fanny dra till Skärholmen och shoppa dom sista julklapparna, imorgon efter avslutningen ska vi ju ha julmiddag och julklappsutdelning med tjejerna, mysigt! :D

Nu ska jag sminka mej och sen tänkte jag döda tid genom att spela gitarr och kanske slå in några av julklapparna och kanske om jag hinner kolla ett avsnitt vänner.

Puss och kram
//rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0