IG barn

Haha, kollade en gång till på min video, fyfan vad efterbliven jag är! Skrattar ju fan högt åt den! Jaja, bjuder på den! :D

Har äntligen gjort klart min uppsats och nu envisas mamma med att sitta och rätta den.. gosh vad jobbig hon ska vara.. matten hann jag inte med, men jag skulle nog fått IG i vilket fall eftersom det inte ens är ett prov han ska betygsätta oss sista gången på.. åh jag vill ju inte ha IG. :( Ska försöka göra lite matte i sängen ändå så får vi se hur det går imorn.

Godnatt sötnosar, ses imorn. :)
Förlåt för att det blir så sjukt mycket webcambilder men min älskade kamera knasar sej lite så jag måste gå tillbaka med den till affären och försöka fixa den, dööör annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0