Deppig ?

Shiiit, jag är så trött att jag typ kommer svimma.. Måste göra den här SO grejen men börjar typ gråta så fort jag försöker. Det är sant, jag kommer bryta ihop när som helst! Guud, nu börjar jag blanda ihop uppsatsen om franska revolutionen med det här inlägget också, fattade inte varför det stod om avrättning och skit i mitt inlägg.. Vill bara härifrån, från mitt pissiga liv. Orkar inte med skolan. Upp tidigt, sova tidigt, hem tidigt, lämna in tidigt, prov tidigt allt är galet jobbigt! :(
Kan man inte bara hoppa över allt och bli vuuxen direkt?
Hatar allt just nu, är på typ sämsta humöret i hela världen, hoppas det går över imorn. ;) Är egentligen bara trött, måste sova tidigt idag haha, och det kommer nog gå lätt med tanke på hur lite jag sov inatt.. 

Ni gör mig lycklig och jag älskar er så att det gör ont, snälla lämna mig aldrig! Jag skulle aldrig klara av det. Det enda jag vill är att det ska vara bra mellan oss tre igen. Ni betyder mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0