Bad update

Guud, vad har hänt med oss typ? Är vi döda eller? Neej, upptagna, med att plugga och facebooka typ..
Men, nu tänkte jag vara lite duktig och skriva.

Idag gick jag faktiskt hem efter skolan för att plugga, det gick inte jättebra nej, men jag fick upp julstjärnan! Inte för att det har med skolan att göra men det var bra iaf. ;D

Nu väntar jag på att maten ska bli klar och tänkte försöka skriva lite på min uppsats, men jag menar, finns det något tråkigare?????

Jaja, hoppas dom andra skriver lite också, vi har haft så bra statistik i veckan, vill inte att den ska sjunka nu.. menmen! Puss på er :)

Haha, elin pluggade spanska och jag hade tråkigt så jag fick för mej att skriva te amo på magen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0