vart är alla vita vaio !? :O

Hejsan fanny här jag lever alltså :)
Jag vill bara säga att jag har ingen dator nu eftersom sladden gock sönder menjag tror jag ska till pappa idag så då blir dt nog bra igen ..

Funderar på om jag ska köpa en ny snart eller ah kanske få en  ? (a)
jag vill ha en vaio iaf ! hur fina som helst fast fhan dt finns typ ingen vit ?!
dt är typ dt finaste som finns på dator å sånt utan nu finns dt typ bara silvriga å svart fula  :O
gissa om jag är arg :(
men ska fortsätta leta när jag kommer hem för gissa va jag ska nu .. skolan ! har hemkunskap så dt är iaf nte såå jätte jätte tråkigt ...



fast när man såg den här bilden så va dom andra färgerna också fina haha (a)





förlåt för ett sjukt knasigt inlägg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0