En dag i ett skitroligt liv -.-

Asså gud förlåt för att jag inte skriver alls mycket längre!
Men som sagt så har vi massor att plugga och jag är så himla dålig i alla ämnen så jag måste sitta och göra läxor 24/7!! Det är så otroligt jobbigt!
Man har seriöst inget liv.. :( eller jo, det här är mitt liv,
så här ser liksom en vardag ut (nu hos pappa) -Vaknar skittidigt.
(- Hinner oftast inte blogga.)
- Sminkar mej på fem minuter eller mindre innan jag
- springer till bussen.
- Försöker läsa läxor på bussen men somnar ist.
- Kommer till skolan.
- Går från lektion till lektion, hämtar böcker i skåpet mellan och lektion och lektion och lektion.
- Lunch.
- Så slutar vi.
- Kanske är med någon ett tag, pluggar eller går på stan eller nåt.
- Sen så åker jag hem, pluggar förstås på hemvägen också.
- Pluggar lite.
- Äter middag.
- Bloggar och lite sånt.
- Gör läxor i sängen tills jag somnar.:


Så vad säger ni..? Härligt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback