Skolfoto

Ja idag var det skolfoto... gick inget vidare ser jätteglad ut, alltså sådär överdrivet glad :S jag bad henne ta en ny men den blev ännu värre!? jaja det är bara ett foto...

Efter skolan var jag en liten stund med Fanny och Rebecka, efter det åkte jag för att möta min lillebror. Vi hade bestämt att vi skulle baka idag och vi hade kollat så vi hade allt hemma, när vi kommer hem finns det bara ett ägg kvar :( vet inte om vi orkar ner och köpa ingridienser eller om vi skiter i det, tråkigt i alla fall :/

ingen aning om vad jag ska hitta på nu, klockan är ju bara 20 i fem...kanske plugga lite... nee är för trött

puss!

haha det där med att rita på paint är inte min starka sida ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0