Pannkakor och grannar

Godmorgon på er!
eller morgon och morgon men ni fattar vad jag menar! :D

Idag väckte pappa mej och sa
"Jag ska gå nu, men det finns pannkakssmet i kylen."
Gott, tänkte jag och gick ut i köket för att göra pannkakor, såna här amerikanska pannkakor..
Nu luktar det bränt i hela lägenheten (inte för att den är så stor men..).

Men dom blev faktiskt goda, inte tillräckligt för att typ bjuda någon på dom, meeen bra för att vara jag hihi! :p


Okej, nu tänkte jag berätta hur jag steker pannkakor: 
jag sätter på bra musik på högsta volym, ställer mej framför stekpannan på spisen och dansar, sjunger och låtsas att jag kan gå ner i splitt.

Nu ska jag berätta om våran granne i huset mittemot vårat köksfönster:
han måste ha en riktigt varm lägenhet, för varje dag typ var tionde minut, ställer han sej i bara kalsonger i fönstret och står där i typ aslänge.

Nu var det så, att jag stekte pannkakor just samtidigt som han kände sej extra varm. Han ser rakt in i vårt kök. Det kändes inte så superkul kanske.

Men vad ska man göra? Livet går vidare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0