Happyhappy!

Just nu är jag happyhappy!  Mycket kul som händer!

Eller neeej egentligen inte,
men jag är så här bubbligt glad som om något skojjigt har hänt...

Och så tycker jag det är kul att alla tre, Elin, Fanny och jag är igång på bloggen,
mycket uppdatering idag har ni tänkt på det? 

Jag tycker iaf det är skitkul! :D

Ni kanske märker på mina skumma inlägg att jag är på gott humör annars?

Haha, jag själv tänker vad fan sitter jag och skriver!?

Menmen, man får vara lite tokig ibland eller hur?

Jag tycker iaf om knasiga människor, man ska vara sej själv,
det är huvudsaken!

Nu ska jag hålla min lilla pappa sällskap när han lagar mat.

Puss på er gullungar!



Fanny och jag idag! (: Snodde bilden från lilla söta Terese!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0