Godmorgon folket!


Hej, såg att jag hade tid över så jag tänkte skriva ett litet inlägg :)

Idag upptäckte jag att jag inte har några kläder, alltså inte sådär som alla säger att dom inte har några kläder också har man hur mycket som helst utan INGA kläder, påriktigt! :( Jag har typ gått runt med svart linne och jeans varje dag, hur kul är det på en skala!? Nej men när jag kollar i garderoben är den full av sommarkläder, ska nog rensa ut dom så att jag ser var jag har kvar och vad som kan behövas...Fast jag har ju inga pengar heller...mindre skoj, skulle verkligen behöva köpa in ett gäng höstkläder nu alltså, men vart får man pengar ifrån!? Jag har ju inget jobb, vi får vll hoppas att mina och Rebeckas barnvaktsplaner går som det ska...
Nu har jag fått klaga lite och m mycket bätte...typ ;)

Som Rebecka sa så ska vi sätta oss på något mysigt fik efter skolan och plugga :)
puss //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0