Extremt intressant!

Nu kan vi inte längre betala med en lägre summa än ett...Tiden med "öre" har gått mot sitt slut, imorgon kan du inte längre betala med din kära lille meningslösa peng som du hittade på marken¨, eftersom den som tappat den inte orkat plockat upp den med tankte på att det är helt värdelös...

Jag bryr mig faktiskt inte om 50-öringarna försvinner, håller ni med om att man blir lite småsur när expitiden ger tillbaka växeln i 4 femtioöringar istället för 2 enkronor?

En gång för typ ett år sedan hade jag samlat ihop alla mina femtoöringar eller typ såhär 10stycken, så jag gick ner för att köpa mig lite godis, och då säger han som sitter i kassan att han inte vill ha femtioöringar!? vafan det är ju också pengar, dum snubbe... fick iallafall betala med dom tillslut men det var bara för den gången sa han.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0