Elvis i glada hudik

Har kollat på "Elvis i glada hudik" Ni kanske har hört talats om glada hudiks teatern och sånt, iallafall det är ett gäng utvecklingstörda och normalstörda som spelar teater, och dom är skitduktiga och har blivit jättestora!
I programmet fick man se lite ur deras privatlivoch när dom repade och så.
Jag tyckte det var jättebra, jag börjar typ gråta när man ser dom, tänk att det finns sådana människor!? helt fantastiskt, asså det låret väldigt djupt typ, men programmet fick mig att tänka liksom...

Ni kanske såg när Per Johansson som håller i det hela höll tal på skansen, kommer inte ihåg så mycke, men jag minns att typ hela publiken grät efter hans tal, försöker hitta det på youtube men det går inget vidare :/


Jag diggar dom här människorna grov, och jag tycker verkligen ni ska kolla detta program nästa tisdag på svt1

Puss&Kram

//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0