Elin här!

Hej på er underbara människor!
Jag är hemma hos Rebecka, jag sov här inatt, mysigt :)
Vi kollade på någon film, men jag råkade somna var väldigt slut... Sen har vi kollat på massor av gamla bilder som jag inte ens viste fanns, jag älskar när man hittar sånt! :D Rebecka har lovat att lägga upp lite av bilderna på bloggen nice va? ;)

Jag måste bara säga att det här tangentbordet var väldigt skönt att skriva på!!!
Nu ska väll vi börja göra oss iordning för att möta upp Fanny och Terese i Kista, härligt!

Ha det bra, ska försöka blogga ikväll men min dator är typ lite trasig och det är strul med internet, vi håller tummarna att det kommer ett litet inlägg ikväll också!! ;)
puss



Fanny, Rebecka och jag i vintras :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0