Bored!

Hejhej! :)

Är riktigt uttråkad, har kollat på film med pappa heeela dagen..

Tog på mej kläder först nu haha
kändes för äckligt att gå runt i mjukisdress hela dagen! :/

Orkar inte göra någonting.. inte läsa, inte kolla på TV, inte blogga, inte göra något annat på datorn, inte spela gitarr och verkligen inte göra läxor!
Nej usch så tråkigt..:(

Vet inte om jag ska till skolan imorgon, kanske,
för jag vet inte om jag pallar en till sån här dag.. så tråååkigt!

Gud, har glömt helt att kolla alla bloggar jag brukar kolla! Det ska jag göra hihi!

Jag i brighton.. Saaaaaaaaaknar!!!!!!!!!!!! :(<3333333333333333


Kommentarer
Postat av: Benny

hahha oj ;D

2010-09-01 @ 20:31:27
URL: http://behiye.blogg.se/benny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0