Babblar av mej lite :-)

Tjaa babes :)

Kom nyss hem, har vart med Siggeplutten. Vi har fikat med chailatte mums, och traskat omkring lite. Mysigt! :p

Sitter här och gillar elins inlägg, börjar bli riktigt trött på att alla kommenterar utan att ens förstått att vi är tre stycken! Förlåt men är ni helt blåsta? :S

Nej, men man kan ju åtminstånde kolla lite innan man kommenterar.. missförstå mej inte nu, vi älskar att få kommentarer, men det vore roligare om dom var från någon som inte kallade oss du eller dej.. :/
Menmen ska inte klaga nu! (:

Pappa är borta ikväll och jag har köpt lite söndagsgodis att smaska på hihihii!

Nu skulle jag ju vilja lägga ut nån bra låt.. men så går inte det, för min dator är cpskadad och hjärndöd. Jag vet att datorer inte har hjärnor och därför inte kan vara hjärndöda. Men om datorer hade hjärnor. Så skulle den här vara hjärndöd. Och cpskadad.

Nu ska jag värma en gorby's hahaha lyxmiddag hära! ;)
Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0