I've hurt my finger

(tänkte prova att vara lite som Fredda med rubriken, men jag tror inte det ser lika coolt ut när jag skriver så.. fast asså, jag har ju gjort illa mitt finger!)

Godmorgon!
:D
Jag älskar när jag har "sovmorgon" och inte pappa moaha!
Nej men då så väcker han mej när han går, så tar jag en dusch och sen kan jag spela hör musik och äta frukost framför tvn eller datorn eller vad jag vill!
Och då slipper jag höra "Har du koll på tiden? Vet du när bussen går? Ska du inte sätta på dej skorna?" 
Ta allt i min ordning, härligt liksom, även fast jag oftast missar bussen men.. jag hinner nästan alltid ändå! ;)
Har fortfarande en timme på mej och det enda jag inte gjort än är sminket. :)
Nu fryser jag så jag ska gå på jakt efter något mysigt att ha på mej, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0