Utelåst

Hejhej!

Har vart en jättejobbig dag! Hade glömt nycklarna hos mamma, vilket jag kom på först när jag var hos pappa, som inte var hemma, så jag försökte få tag på mamma i två ååår men hon svarade inte och farmor som egentligen brukar ha extranycklar och bor nära, hade inte dom just nu, och pappa jobbade och om jag skulle åka och hämta hans nycklar skulle inte han ha några och BLABLABLA! Till slut åkte jag till mamma och väntade i porten, och som tur var kom hon efter typ 10 minuter och så löste sej allt och jag åkte tillbaka hit och nu har jag precis tagit en dusch och ska packa och lite sånt.

Jag fattar verkligen om ni inte orkar läsa det där och det gör inget, bara ett vanligt ilandsproblem haha..

Menmen, håller iaf på att fixa mej lite snabbt, ska inte sminka mej här, det gör jag hos fredda, fast eftersom jag blir så sen har väl alla redan hunnit bli klara när jag kommer.. :(
 

Puss Rebecka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0