Ny vinterjacka

Nu börjar det bli riktigt kallt ute, fryser typ hela tiden, både inne och ute...måste köpa en ny vinterjacka men jag måste hitta någon bra först...

Min vinterjacka ska:

Ha markering i midjan, i form av skärp eller resår!
Vara varm så jag klarar mig hela vintern!
Inte vara för tjock vill inte se ut som en köttbulle...
Ha en fin färg typ röd, grön, brun, blå
Inte vara för lång och inte för kort, den ska sluta precis under rumpan typ :P
Bra pris

Är lite smått förälskad i denna jacka, men vet inte om den är för kall, desutom har andra jag känner en sån...mindre kul :(


Tror denna jacka är finare i verkligheten...hoppas den inte är för lång bara...Gillar färgen och pälsen på luvan :)


Lär ju inte frysa i den här jackan! men jag vet inte, kanske lite tjock? :S

Kram Elin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0