Morgonpigg!

Hejsan hoppsan! :D

Är på glatt humör idag, det är bra!?

Idag ska vi kolla på film i skolan, flugornas herre, som vi såg i sjuan typ så.. :/ men sen så ska vi typ prata om den resten av dagen med.. haha! -.-

Gud vad konstigt det var att vakna upp med (nästan) svart hår! Eller asså, det kändes ju inte annorlunda, men när jag såg mej i spegeln menar jag! ;)

Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på men jag sover förmodligen hos Fanny, mysigt!

Nu tänkte jag fixa mitt hår, hihi, mitt (nästan) svarta hår!!

Juste haha, vill ni veta en rolig grej? När Fanny och jag var på tcentralen, hade vart hos frisören precis, så blev jag stoppad av en kille och gissa vart ifrån han kom! MIKAs! Han gav mej sitt kort och sa att jag skulle söka in! :)


Nu måste jag fixa mej, pussss på er!
//rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0