Let's make some money!

Hej människor!

Är hemma lite kort för att hämta några grejor som jag ska sälja i en antikaffär hahah! Tokigt värre men jag får iaf pengarna och det behöver ja verkligen just nu.. Vet inte hur mycket jag får, mamma trodde nog ganska mycket men vad är mycket när det gäller några gamla krukor då?? :S

Fastnade lite här, är både hungrig och har superont i ryggen! Ajjjjjj!

Min dag har vart okej, var på resurstid i NO klockan åtta imorse och sen hade vi håltimme så Fanny och jag satt på uppis ett tag och hade det trevligt!

Guud jag behöver verkligen pengar! Har massvis med saker att köpa nu! Inte kul! :/

Nu ska jag gå tror jag, pusssss!


Förra hösten! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0