jag ger upp "/

Har försökt att göra spanskan men det inte jag fattar ingenting !
Har ett SO prov på fredag , känner mej otroligt stressad över det ..

Åh gissa vad jag har imorgon .. Utväcklingsamtal !
Det värsta som finns !
Förra året fick jag återgärds program i spanska och i matten .
Matten har gått bättre , tror bara jag var lat förra året .
Spanska kommer jag nog aldrig få godkänt i .. tycker det är väldigt tråkig för jag vill ju verkligen men dt blir ju bara knas i huvudet !

Usch jag har omprov i NO också ni kanske fattar hur jobbigt det är ?

Nej fyfan jag gillar inte och vara negativ men så bara blir det ibland !


Men nu ska jag bli possetiv igen !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0