Hejdå! typ..



Hej på er, tänkte skriva ett litet inlägg nu innan jag åker mot Fredda där alla ska fixa sig innan det bär av mot Wave ;)

Inatt sover tjejorna här alla förutom Fredda som åker till Milano imorn (avundsjuk!?)
Sen imorgonbitti åker jag med Alexandra till jönköping, och stannar där till torsdag! mysigt värre :) Men detta betyder ju att iuppdateringen från min sida inte kommer vara den bästa...och inte Fannys heller antar jag eftersom hon åker till Brasilien....

Igår var vi först och lekte lite i rålis, sen kom Jacob och Anton Z vi gjorde inget speciellt, hängde typ ;) nej men sen mötte vi några andra grabbar typ Emil, Morgan, Fred sen gick fanny och Terese så jag och Rebecka hängde med dom här "random" killarna...Sen gick vi och träffade Elias,Kasper,Oliver och Oskar en snabbis!
Typ så såg vår fredagskväll ut :)

Ska möta Lisa om 20minuter måste kolla så allt är fixat!
puss på er! ha ett underbart höstlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0