Ännu ett ångest-inlägg

Jag är trött och har svårt att andas. Har tvål i ögonen, ser suddigt. Pluggar fortfarande, kan ingenting fortfarande. Har inga lakan i sängen för allt hänger på tork på vinden och det är läskigt där så jag vågar inte gå upp och hämta. Har inga kläder. Inga pengar. Mitt rum är stökigt. Mitt rum är fult. Jag vill ha min nya jacka nu, fryser ihjäl ute. Fryser ihjäl här inne. Vet inte när jag ska vara i skolan imorgon för jag har inget schema, vet inte om jag ska ta med ombyte för jag vet inte om vi har idrott eller inte. Nu går jag och lägger mej. Inte för att SOboken inte följer med men..

Det är galet hur fort tiden går. Och det är inte alltid för att man har roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0