Andra avenyn

Hejsan , är tillbaka i Hässelby nu .

Min dag har varit sköön eller aa har iaf packat ihop sjukt mycket kläder i massa väskor . sen så körde mamma å mats mej till pappa kom dit vid 12 kanske så dt va najjs :)
Sen duscha jag å gjorde mej fräsch hahah känner mej alltid så jävla äcklig på söndagar :(

Sen gick jag till Moe å va där till kanske 5 eller så sen skulle jag hem å fyfhan va kallt dt är ! jag dog nästan mina fötter måste typ blivit blå eller nåt :O
Iaf som nte dt va illa nog så va dt ingen hemma å jag hade inga nycklar !
Så satt jag där å frös lite sen gick jag till Moe igen å va där till halv åtta kanske .

Så hann nte å göra så mycket som jag hade velat ! "/

Iaf nu sitter jag å tittar på första säsongen av andra avenyn ! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0