Vädersnack med mera

Usch gud vilket hemskt väder, asså det skulle vara fett mysigt om det typ kom om en månad eller något, eller julafton! känns som det aldrig snöar på själva julafton inte såhär vackert liksom, fast i stan var det helt hemskt bara halt och slaskigt, men när jag kom hem till förorten var det lite mysigare där var det kramsnö som på vissa ställen låg helt orört! tyvärr kunde jag inte känna det härliga eftersom jag går i trasiga tygskor, guud va jag frös! fryser typ förtfarande om mina fötter!! :(

Jaja back to life...
har inte hänt något speciellt alls idag, Rebecka åt hos mig och sånt är ju alltid trevligt!
Menmen nu ska jag plugga lite spanska, hörs sen!

puss och kram
//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0