Uppe med tuppen

Godmorgon sömntutor!

Jag är redan uppe ha ha, just nu i detta ögonbick ligger väl ni och myser i era sängar och här sitter jag och dricker oboy!

Fråga mej inte varför jag gick upp så tidigt. :)

Det är mysigt att vara uppe på morgonen när det är mök ute fortfarande, himlen ser skitcool ut..

Kolla! Fast det ser mycket bättre ut i verkligheten.. ;)

Nu ska jag hitta på något att göra en morgon som denna, sova kanske jag tänker då, men så kommer jag på att det har jag ju redan gjort, vadå, tänker jag, det har jag väl inte? jo, men det känns inte så.. :/ tänker jag och dricker massor med kaffe och energidrickor.. och alltså.. jag är inte schizofren! :D

Haha, puss på ett tag!
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0