Tips !

Tänkte tipsa er om Trinds "nagelserie" den är verkligen jätte bra !
Mamma har köp alla produkter så då brukar jag låna dom .

Dom passar perfekt om dina naglar går av lätt , är tunna å delar sej å allt möjligt !

När jag har haft akryl naglar så blir naglarna jätte äckliga å slitna som fan !
Men iaf då passar det jätte bra med deras nagel vård

En liten flaska kostar runt 100-120 kr kanske , så dom kostar ganksa mycket men det är värt det !





Jag saknar mina fina naglar !
haha datumet är fel som på dom flesta bilder , haha jag gjorde dom senast jag iaf det va jätte billigt å göra naglar där , kosta bara 250 å i sverige kostar det runt 700-800  ! :)

http://www.trind.com/Trind/MediaLibrary/3/207/mlt_800_600_PerfectSystem_total.jpg


Iaf det va ett litet tips som blev lite knasigt men ni borde verkligen testa !
//fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0