Snöööö!

Okej, först när jag gick ut i morse var var jag typ bah "NEEEJ värsta hemska väädret!" typ och sen bah när jag kom till blackeberg jag liksåm bah "WOOHOW fett fiiint!"
Asså jag bah värsta ändrade mej för i stan vare liksåm typ värsta slaskiga gator och jag blev värsta skitblöt på tårna man bah hjääälp och sen bah värsta kramsnön och man bah duuude fett mysigt!

Okej, orkar inte skriva så mer haha öööh iaf jag känner såhär att det är nu man kan typ.. kasta snöbollar, göra snögubbar med morotsnäsor, snöänglar, droppa röd karamellfärg i snön så det ser ut som blod (mihihi) och typ massoooor med annat mys! :D

Hihi lite failad snöängel men Elin frös om tårna så jag var tvungen att skynda mej..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0