saknar !

Åh asså hahah jag blev jättesugen på att dansa , hahah älskar att jga har en sån stor spegel så jag kan stå å dansa framför den !

Gud vad jag saknar magdansen !
gick på det i 3 år tror jag hahah kände ingen där jag gick men fyfan va kul det va !

funderar på att börja igen , ni skulle sett min mage då jag dansa ;) rena magmuskler säger jag bara ! :D
ett stort plus är ju att man ser så sexig ut ! hahahah :D

Rekommenderar det stark till er som vill prova nåt annorlunda !

Dansa Hip hop å street å sånt också ! skit kul hahah typ alla i min gamla klass ju i den gruppen så dt va asroligt!



JAG VILL DANSA MAGDANS IGEN NÅN SOM VILL HÄNGA PÅ ! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0