Packåsna..

Ojjj vad mycket jag har burit saker fram och tillbaka idag!!
Dagen började med att jag som vanligt tog sminkningen i sista sekund och höll på att missa bussen, så jag tog min tunga väska, min tunga påse och min älskade datorn, helt utan skydd (var jätterädd att det skulle börja snöa haha) och så sprang jag ut ur lägenheten och det första jag såg var bussen så jag började springa med allt det tunga och hann precis! Så kom jag till skolan och försökte på alla sätt och vis få in allt i skåpet, men det gick inget vidare haha.. men jag fick in en väska och råkade rispa min dator innan jag tillslut fick in den med..
Sen, efter skolan så fick jag kånka hem allting och sen skynda mej tillbaka till odenplan och träffa elin, och så åkte vi hem till henne och försökte plugga lite, men ni kan ju gissa hur det gick. Sen, eftersom mamma är sjuk, fick jag handla massa mat och bära hem det..

Men herregud vilket långt inlägg om att bara bära väskor! Oj då stackars mej, som behöver bära lite haha tänk på uteliggare eller folk med aids eller fattiga barnfamiljer i Haiti..;)

Gud, läs inte det här inlägget ens..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0