Mens är så orättvist!

  • Pengar - det blir ju jättedyrt i längden, om man måste köpa bindor och tamponger en gång i månaden, det borde ju faktiskt vara gratis.
  • Mensvärk - vissa kan ha helt sjukt ont i flera dagar och nej usch det är synd om kvinnorna..
  • PMS - Det är inget kul att vara ledsen, deprimerad eller allmänt arg på allt som man kan bli av pms, sen så säger ju alla killar så fort en tjej är sur att det är pms.
  • Allmänt jobbigt! - Jag tror ingen tycker om att gå med blöja eller en sak i röven, det är bara skitjobbigt.
  • Hemligt? - Elin och jag har pratat om det här att man inte får prata högt om mens och sånt.. vad är det? Alla kvinnor har det, och alla män vet det. Då borde väl ingen skratta eller shha en när man pratar högt om det. Jag tycker iaf inte det. :)


Ja, det är en massa annat som jag inte orkar räkna upp,
men ni fattar grejen.. ni killar har det så lätt.. men livet är orättvist! ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0