Måååste bara få klaga lite på saker ang. facebook.. ;)

1. Jag hatar när folk kommenterar en bild på flera och säger "Vilken fin bild på lalala och lalala" fast det är en till på bilden.. det är ju bara konstigt och elakt.. nee sånt gör man bara inte.

2.
Jag börjar verkligen bli tokig på allt med statusar "Gilla min status så skriver jag på en skala 1-10 hur snygg jag tycker du är" och "Första av motsatt kön som trycker på gilla ska jag ha som profilbild på facebook i 24 timmar, kopiera och se vem du måste ha som profilbild!" och alla dom där! Skitjobbigt! Det var ju lite kul när EN gjorde det, men kom igen, alla som har ett jävla facebookkonto behöver inte göra det!?

3. Och allt det här gillandet.. nu har man ju kunnat gilla kommentarer ett tag men asså vad kommer härnäst? Snart kommer man ju kunna gilla att andra har gillat en kommentar.. neej spåra inte ut nu.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0