Konstig tjej i know..



Franska är fett med trååkigt.. étre och avoir, jag bryr mej verkligen inte!

Usch jag vill inte gå i skolan!

Jag vill flytta hemmifrån (mamma, pappa no offense ;)) och skaffa ett skitkul jobb och tjäna maaaassor av pengar och sen flyttar jag och alla tjejerna till typ New york och leva värsta lyxlivet där och ja, there's my life plan! :D

Nej men allvarligt talat, det här suger. Så hårt att jag bara vill köpa massa dyra vaser och kasta dom på folk som jag hatar. Nej förresten, folk jag hatar är inte värda dyra vaser, det får bli billiga. Äsch, ingen bra plan.

Jag vet att jag är skiiitkonstig hahaa men det kan man få vara ibland..? (A)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0