Jag är bra på att snacka skit måste jag säga..blablabla..

Godmorgon älsklingaar!

Sitter här och äter min frukost, i tystnad faktiskt, borde sätta på tvn eller musik men det var ändå lite skönt att det var så här tyst.. hm.

Som Fanny berättade igår, ska vi ta en liten tripp till ikea efter skolan, huuuur kuuuul? :D Har gjort värsta inköpslistan, tänkte först visa den här i bloggen men sen kom jag på att det nästan bara var julklappa och om nån, vars julklapp jag ska köpa där, kollar in vår coola blogg, så är ju hela grejen förstörd. Så neej, fast jag ska också köpa massa ljus, som fanny, till mitt högst omysiga rum, så att det iaf blir liiiite mysigare.

Idag ska jag på resurstid, Lisa och Fanny skulle gå, men Lisa orkade inte och fanny brukar inte heller vara så pigg på det så,, jag får väl se när jag kommer dit om jag är ett mobboffer eller inte.. (man känner sej faktiskt som ett riktigt mobbat mobboffer när man sitter där själv.. :$)

Oj vad tiden går fort när man haar roligt! Nu måste jag sminka mej, brukar alltid ta det i sista minut, och flera försenade minuter efter det, så jag tar det nu så jag kan göra annat emellan.. okej knappt jag förstod min egen mening där.. eller? Jag vet inte men det spelar ingen roll! Blööhblöh!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0