improveme !

Sitter å kollar runt lite på improveme , blir helt inställd på att bli hälsosam !

Nu ska jag faktiskt köra igång på riktigt ! och efter jul ska jag sluta äta godis å sen ska jag köpa kort på friskis å svettis och börja träna jättemycket !

Sååå seriöst nu alla ni som brukar umgås med mej ! om jag är på väg å köpa nåt på donken säg nej ! å om jag håller på att köpa godis säg nej ! å om jag säger nej det är sista gången eller vad som helst !?
säg köp en frukt istället!

Gör mej en jättestoooor tjänst å bara säg NEJ ! skulle faktiskt bli jätte tacksam !




Sommaren 2011 kommer fanny isbrand ha en super fin kropp å vara jätte hälsosam ! :D

Det här kommer vara ett av mina Nyårslöften å jag ska börja med det nu !

http://arviiiiidsson.blogg.se/images/2010/xl_godis_91802513.jpg
bläääääää det ser ju faktisk äckligt ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0