Hemma

Hejhopp, stannar hemma idag för jag vaknade upp med typ ögoninflammation eller något.. ont gör det iaf!!
Har faktiskt massor med saker att göra idag så tråkigt behöver jag inte ha.. :)
Okej, en liten lista:


1. Hämta ner allt julpynt och pynta!
2. Fota min soffa och ett skåp och lägga ut på blocket.
3. Börja på min uppsats om franska revolutionen.
4. Äta pepparkakor.
5. Titta på vänner.
6. Städa mitt rum.
7. Komma på julklappar till alla.
8. Känna pengar genom att hjälpa mamma med städning och allt vad det är.

Ja, jag kommer säkert på mer under dagen. 
Fan att jag inte har matteboken hemma bara, jag ligger efter så grymt mycket.. :/
Menmen, ha det bra, skriver senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0