franska revolutionen

Gaaah seriöst? finns det någon mer ointressant!? Har suttit och pluggat på det sen klockan 10 nu :( men jag fattar inte! varför ska jag kunna detta? Klarar inte av mer just nu, men jag måste nog plugga lite mer senare idag, har ju inte ens börjat skriva på uppsatsen som ska lämnas in nsta vecka :S men det tar ett tag för mig att få in den där extremt tråkiga informationen...
Sådär! nu har jag gnällt av mig lite :)

Tänker lite på bloggen, den var så mycket bättre förut, det märker man på statistiken, har inte ens kvar hälften av dom besökare vi hade när vi började...

Nu ska jag plugga vidare med något annat :P No eller spanska?


måste sluta lgga upp sommarbilder nu, men det är ju såå härligt (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0