Ett litet missöde på H&M..

Idag var jag och Fanny på stan lite för att spana på lite julklappar, skojjigt till en början, eller ja till ett slut också, men det blev himla knasigt haha.. först var vi på h&m och tittade runt lite..
 
Sen blev vi prov-sugna, så vi roffade åt oss alla fina nyårsklänningar och sånt, vi kunde hitta, och gick till en proyhytt och lekte modeller haha.. ;)
 
Men sen helt plötsligt ser jag en massa blod på golvet, och då menar jag massa!

Ja, det här är bara en liten del av golvet.. iaf, det visar sej att Fanny har klivit på en glasbit där inne (dom hade precis bytt speglar sa dom som jobbade där sen) och ajajaj!

Vi höll på att garva ihjäl haha men vi pratade tillslut med personalen som sa förlåt och plåstrade om Fannys stackars fot och Fanny fick nya strumpbyxor, eftersom hennes var helt blodiga och gissa vad hon mer fick? Ett presentkort på 300 kr! Sen var alla glada och nöjda, haha. :)  

Sen fortsatte vi vår julklappsjakt och ja, det var allt jag hade att berätta!
Pusssss//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0