ända från spanien ! :D

hejsan era små apor !

Har nyss fått internett från hotellet , är ju i spanien hihi (a)

Iaf idag har vi vart å äventyrat riktigt mycket , åkt mycket sån där sightsingbuss (stavning?)
åh snart har jag sett heeeeeeeeeela barcelona !

Hahah sååå jävla fail asså , ingen av oss tog med speciellt mycket saker hit för vi tänkte shoppa här å så skulle vi köpa massa idag å sen va ALLA affärer stängda !? omg nej men dt är typ helgdag vet nte vf men imorn är dom nog öppna eller dt är bäst för dom att dom är det för annars blir jag arg !


Åhh jag är sååå sjukt glad över att få slippa dom äckliga vinterjackorna !
Fast det är inte så varmt här ändå men dt kanske är som svensksommar så man kan gå utan jacka å masssa tjocka fetto tröjor ! :D

åh jag fick äntligen gå på starbucks som jag har tjatat så mycket på men äntligen ! (a)


Ifall vi ska snart ut igen å ha skoj !

åt tapas igår å idag såå goot asså :)
får se va vi ska äta nu hihih !

Saknar alla fina flickor som är kvar i kalla sverige ! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0