Allmänt skitsnack

Nu ska jag borsta mina tänder, tvätta mitt ansikte och krypa ner i sängen där jag tänkte läsa lite hemkunskap och skriva julklappslistor, känke ligga och tänka lite också, fanstisera om hur allt skulle se ut om jag fick bestämma, haha jag tänker ofta på sånt hehe :$ Varför kan man inte leva precis som man vill? man har ju bara ett liv och det ska man väll ta reda på, inte önska att man hade ett annat för det har man ju inte.. Samma sak med utseende och skit varför sträva efter att se ut som någon annan? man kan inte byta utseende med folk, även om jag helt klart skulle vilja det! men det går ju inte eller hur? Man ska vara stolt över sitt utseende för det är du bara du som har det i hela världen! jaja nu spårade jag in på annat skulle bara säga godnatt
puss på er
//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0