07.03

Hahah så tidigt gick jag upp idag typ 3 timmar innan vi ska börja haha :)

Guuud jag sov ingenting inatt , fyfhan va hemsk dt va  jag kunde verkligen inte få igen ögonen ! :'(
Nån mer som nte kunde sova ? (a)


Iaf gick upp tidigt så nu hinner jag fixa mej extra mycket å tur man har så bor man nära , knappt 3 minuter till skolan ! :D
Vet nte hur jag ska klara av å ha långt till sklolan varje vecka ? omg jag flyttar om 2 månader !

å nästa helg när jag kommer till mamma kommer jag nte ha ett eget rum  för då ska min bror också bo häär !?



Ifall nu sitter a´jag med en stooooor kopp te  å försöker trycka i mej en smörgås , kollar på 90210 också så det är najjjs ! :)

haha PUSS på er ;) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0