21.52

Hejhopp! :D

Var med sötaste Terese idag som jag sa, supermysigt! Vi gick på stan och tog en fika och jag fick faktiskt med mej lite grejor hem, visar senare, inte det jag hade planerat men det är alltid kul med nytt! ;)

Sen var hon en ängel och följde med till min pappas jobb eftersom jag behövde hämta min datorsladd, så nu har jag äntligen min lilla älsklingsdator igen hihi!
Sitter och lyssnar på musiik och tittar på bilderna som Elin och jag tog, fy vad härliga! :)

Nu ska jag titta på film eller nåt.. puss och kram!
Mhahaha har lekt lite proffffsfotograf hära, tog kort på det fina halsbandet som jag fick av Elin i julklapp! Men visst blire bra bilder?? :D (och det står rebecka bara att jag inte fick in skärpa på hela namnet och då fick det bli becka.. ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0