Topphälsa !

Jag tror mitt ben har gått ut led ! :s

Jag stetcha som jag gör nästan varje kväll men sen när jag börja göra utfallssteg eller va det nu heter så gick mitt ben typ ur led på nåt sätt det gör asont och gå !

Iaf tänkte tipsa om en tidning min mamma preminerar på. Tidingen heter Tophälsa !
Har tagit den från mamma flera gånger , det står jätte bra tips och idag såg jag att mamma hade fått ett nytt nummer så nu har jag stulit den !

I det här nummer var det 4 sidor med Yoga ! Tycker det var jätte bra efter som jag vill börja träna det !

Fotbollsspelare får ju tjocka och korta muskler men när man tränar Yoga så får man långa och smala !
Jätte bra om man inte vill se ut som en kvinnlig bodybuilder ;)



nej tack ! :)



Puss //fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0