Tisdag

Godmorgon säger jag som vaknade för inte så länge sen.. (A) Menmen är det lov så är det!

Idag blire stan med tjejerna och Linus haha, ska verkligen försöka köpa det där sminket nu!! Och det vore superbra om det plötsligt kom tusen jättefina nyårsklänningar, alla i min storlek förstås, till Monki! Ja det skulle vara typ det bästa, eftersom jag inte har så mycket pengar förutom på presentkort.. (eller jag har ju men dom  är på mitt sparkonto oh det räcker med att jag tog 500 från det igår.. :$)

Jaja, dom andra är redan klara och på väg in men här sitter jag utan kläder och skriver i bloggen!? Jaja, I'm lucky jag bor ju här hihi!

Nu ska jag hitta nåt fint att ha på mig, pussen! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Guuud vilken fin bild! :O <333

2010-12-28 @ 21:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0