Take my breath as your one , take my eyes to guid you home .

Sista natten i mitt rum. Känns sjukt tråkigt .. satt nyss på ballkongen och lyssa på musik och kolla på film precis som på sommaren, kommer sakna det sååååå mycket . Fast nu är det ju kallt men på sommaren är det hur mysigt som helst asså !

Stog och borsta tänderna och kom och tänka på att det är sista gången jag borstar tänderna i just den hära lägenheten på natten . hahah låter jätte sjukt men det är liksom sista gången jag åt middag här och allt ! Sånt får mig attt bli lessen , att liksom tänka attt det är sista gången man gör nånting ?

Nu kommer jag inte alls bo i nån lägenhet , det är också tråkigt. Jag tycker det var jätte coolt när jag fick veta att vi skulle bo i en lägenhet hahah allt är liksom på samma plan , men nu kommer det inte bli så . För nu kommer jag få bo i villa varje vecka , det är lite sorligt faktiskt !

Hahha jag har ingen nära släkting som bor i en lägenhet ! XD Alla bor i villor ! Äkta villa släkten ju ! (a)
Fast min favorit villa är och kommer alltid vara den hos min älskade pappa för det är mitt äkta hem och det är det huset jag tänker på när nån säger hem ! Hässelby är mitt hem ! hohoh och det är jag sjukt stolt över ! :D

Hahaha så du kan gå och ta dig fetaosten , din äckliga jävel !

Aja nu ska jag sluta babla men jag ville bara säga att jag tycker det känns skit att flytta !




kommer sakna mitt rum , och min mysiga lägenhet !
Även om det är lite trångt ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0