shopaholic !?

Helvete ! asså räkna nyss ut hur mycket jag har handlat för den senaste månaden !?
ca 2250 kr !?  på 3 fucking veckor !



Omg ! asså jag har bara handlat 2 julklappar ! resten har vart till mig själv !? :O

I fredags var jag på stan och fick hem : 2 jätte söta cardigans , 2 jeans , massa armband hahah bling bling ! och ett hals band !

och idag var jag med rebecka och gjorde av med typ 350 spänn !?  aja detta köpte jag ;)






Asså snälla låt mig inte handla nått till mig själv ! jag varnar er annars får jag ett utbrott ! hjääääääääälp miiiiiiig ! låt mig endast handla julklappar !

asså kommer bli sååååå besvika på er om ni inte hjälper mig ! jag kommer snart gå i konkurs haha nej kanske inte men för min egen skull , man brukar ju hjälpa sina vänner eller hur ? (a)
skulle iaf bli enormt tacksam ! :D
//fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0