Santa's ready! :)

Hihi, måste säga att jag är en
ganska generös dotter/dotterdotter/brorsdotter! ;)
(ska sätta sånna där fina rosetter på imorn, farmor har sånna (A))
Nej men ska nog sova snart, viktigt dag imorgon hehe..
eller som när pappa frågade en liten flicka i sin butik idag
"Vad är det för dag imorn då?" så sa hon bara "Fredag." Haha tyckte det var lite kul att hon inte sa julafton men ja, hon hade ju rätt iaf.. ;)
Aja, ska till farmor rätt tidigt och man vill ju vara pigg på julafton, rigth? :)
Gosh vad alla skriver på facebook.. god jul god jul god jul! Jajaja, I get it..
Haha just nu är jag sådär så jag verkligen inte vet vad jag ska säga
men vet inte hur jag ska avsluta heller.. märks kanske? :S
Haha fattade verkligen inte att klockan var så mycket,
höll på och doppade frukt i choklad (haha fråga inte varför)
och sen fick jag ett sms och det stod god jul och då blev jag helt
confuuuuused så jag kolla typ alla klockor i
hemmet men ja, klockan var julafton.
Så jag ska sova nu som sagt,
god natt och god jul!
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0