på måndag flyttar jag ! :(

Ja på måndag är jag ingen stadsmänniska längre utan då bor jag i västerhaninge , BUUUUUUU !

Det är därför jag inte kunnat uppdatera men tänkte göra det lite snabbt .
har packat ner alla mina kläder här hos mamma och det blev 5 lådor sammanlagt ! och det är bara kläderna hos mamma , har säkert dubbelt så mycket hos pappa.
Det kanske kommer upp en bloppis snart på denna blogg !

¨åhhhhhh går inte att fatta att jag snart inte bor här !? asså gud va tråkigt jjag kommer sakna att så mycket !

menmen i sommar får alla komma och bada i min pool !
det är väl det ända possetiva ! får en pool , bastu , bubbelpool och en kissemisse !


jaja nu måste jag fortsätta packa !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0