Onsdag och torsdag i bilder!

Tja alla söööta! :D

Igår var mamma och jag ju hos våra vänner och åt middag och Alex lilla pluttis hade blivit såååå stor! Haha låter som en mormor nu men jag har inte träffat han på så länge! (a) Haha tycker att det var så roligt; jag visste ju inte vad jag skulle köpa till han i julklapp så jag fråga hans mamma och han önskade sej ett schack! 6 år gammal liksom haha aja så jag köpte ett och lärde honom att spela fast han hittade nog på lite själv med gullunge!
Sen åkte jag och träffade min egna lilla ängel och hon lånade mitt läppstift lite..
Aja och så sov hos Elin och det är alltid mysigt! Vi kollade på The Notebook..
..och blev kääääära i han och sen satt vi, iaf jag, och bölade i slutet hähä! :$
Idag var med min sötasöta kusinvitamin, vi gick på bio!
Vi såg Megamind haha (hon valde ;)).
Och ja, sen gick vi på stan lite och kollade i affärer! Mys!
Man skämmer ju bort sin kusse? ;)


Ikväll, eller snart, eller senare eller jaja! Då ska jag gå och handla mat med Elin och Terese haha, ska ju fira med dom imorn och mat måste man ju ha! Hehe! :)
Men nu ska jag fixa lite grejor, pusspuss!
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0